måndag 26 januari 2009

Ett sista inlägg

Uppdaterad 100316

Hej alla som hittar hit.
Här är min blogg som handlar om mina tio veckor på Itrim där jag började på något som kallas snabbt. Det innebär ersättningsmat dvs pulver fast det finns färdig dryck och även bars.
Det är nu ett tag sedan jag slutade med pulver men jag ser att det kommer många hit när de söker på information om Itrim.

Jag är evigt tacksam över att jag lät mig övertalas att gå på pulver. Det har fått mig att få nya rutiner och så har jag börjat att träna riktigt mycket.

Bilderna är från sommaren före och sommaren efter mina tio veckor och dessa tio var klartavgörande hur det gick/går. Idag tränar jag 4-6 gånger i veckan och ska springa Göteborgsvarvet i maj. Vem kunde tro det när jag började på Itrim.

Första inlägget skrevs den 27 oktober 08 då jag började. För den som vill följa mig och hur jag upplevde mina tio veckor rekomenderar jag att börja från början och läsa. Jag har gjort en ruta bredvid för att enkelt komma dit.

Under sommaren 2009 har både utbud på VLCD drycker uppdateras och programmet ändrats. Det låter som till det bättre. Inget är så bra att det inte går att göra bättre och det låter mycket bra med ett jämt mönster av träffar.

Mycket nöje och det går att skriva kommentarer på varje inlägg fortfarande och jag får dem.
Har ni en fråga ni vill ha svar på så maila mig på mailto:blogg@petrin.se

Jag har haft flera bloggar efter denna men nu finns jag på bloggen nybörjarlöparen
mvh
Peter

2 kommentarer:

  1. Hej Peter! E hemma och krasslig å har spenderat morgonen med att läsa din "10veckors" blogg. Inspirerande! Ser fram emot att läsa dina andra oxå :)
    Och tack för dina kommentarer på min blogg :) som du själv vet är det peppande.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Nu var det flera år sedan du skrev detta, och själv har jag just börjat.... Jag dokumenterar också min viktnedgång med itrim i blogg. Take care!

    SvaraRadera