torsdag 4 december 2008

Eftermiddag och det är 27 dagar kvar

Dagens pass på ITRIM gick förvånansvärt lätt. Jag känner mig studsig i kroppen :-)

Jag fick reda på att min coach har lämnat ut min blogg i en grupp så jag ska passa på att hälsa de välkomna hit som läsare. Inga märkvärdiga saker men här kan man stöta på andra som gör likadant och kanske kan få tips hur man ska eller inte ska göra.

Inget tvång att skriva något men det himla kul med kommentarer.

Traktordäcket behåller sitt grepp om magen. Jag vet det kommer ta ett bra tag innan den är borta. Jag vet också att kroppen tar ett tag på sig att forma om sig. Jag behöver inte gå ner ett kilo men kan få reaktioner på att jag har gått ner i vikt om ett halvår ändå. Man ser ut som muffins skrev någon och jag är beredd att hålla med.

Däremot finns andra tecken. Ser muskler jag inte visste att jag hade och ska man verkligen ha ytliga blodkärl på tummen?

Idag är jag trött efter en lång gårdag men den gav mycket positivt ändå så jag står ut.

Ha en god kväll alla kämpande bloggisar :-)

4 kommentarer:

  1. Du ska se att traktordäcket snart bara är en bilring som senare blir ett litet cykeldäck *ler* och till sist magiskt försvinner!!

    //Ellix

    SvaraRadera
  2. Kul att du har fått hit lite fler Itrim-läsare! Flera i min grupp blev nyfiken på min blogg men jag ville inte släppa den så offentligt. Mina coacher läser iallafall!

    SvaraRadera
  3. Ellix tack för att tror på mig.

    Vadå offentlig. Det är ju bara att leta lite så finns den ju där. Gör som jag släpp på skynket och visa upp dig för sedan kan du ju inte backa :-)

    Tack för era inlägg de är guld värda.

    SvaraRadera
  4. Hehe! JA, men ska ha ytliga blodkärl över hela handen - och en bit upp på många av fingrarna. En del upp på underarmarna också.

    Läste för övrigt att kroppen sällan hänger med på utsidan när viktminskningen är mer än ett halvt kilo i veckan. Gå, gå, gå. Bästa sättet att få skinnet att stramas åt.

    SvaraRadera