tisdag 23 december 2008

Uppesittarkväll


Måste nog erkänna att julmaten lockar lite. Men jag vägrar ge upp.


Skickar med en bild så här på kvällen. En bild som visar mitt postbälte. Jag har fått göra nya hål hela tiden. Det hål som jag använde när jag började den 27 oktober var det 3:e från höger. Då var jag tvungen att ha det för annars skulle knappen stuckit all världens väg. Nu måste jag använda det längst till vänster för att brallerna ska sitta uppe över huvud taget. Skilladen är 11 cm. Jag ska inte klaga :-)


2 kommentarer:

  1. Bra kämpat med att avstå julmaten! Mycket starkt tycker jag! Imponerad!

    Grattis till dina cm på skärmet! Hur kul som helst!

    Idag när jag röjde i förrådet hittade jag mitt skärp som jag inte kommit "i" på många år! Men nu gör jag det. Och det behövs kan jag säga! Byxorna bara ramlar av ju... och det är inte bra!

    SvaraRadera