torsdag 11 december 2008

Torsdag vecka 7

94.1

Så här på morgonen är ganska skönt att ta det lungt en stund innan det är dags för "frukost".

Idag ska jag jobba förmiddagen och sedan blir det att sjunga julsånger på ett äldreboende. Det ska bli kul för jag vet att det uppskattas.

Jag ska träna efteråt och i kväll är det kör igen.

Inläggets positiva del får bli hur en van körledare sa hur vacker min röst var. Det får en att må bra ett tag och just slippa fokuseringen på vikten en stund.
Jag kan också meddela att jag nu kan knäppa alla kläder jag har i garderoben. Jippie

6 kommentarer:

  1. Du har ju en vacker röst!
    Pussokram frugan

    SvaraRadera
  2. Grattis! Det låter så härligt med all sång. Själv har jag inte sjungit inför publik sen jag lämnade skolan. Det märks att rösten behöver tränas.

    Hoppas verkligen att russinen njuter i eftermiddag när du är där och sjunger för dem. :)

    SvaraRadera
  3. Det hoppas jag också. Fast man vet aldrig med dem.

    SvaraRadera
  4. Oj! Detta inlägg hade jag helt missat... Jag som tycker jag hade full koll idag när jag var hemma och vabbade....

    94,1 OCH du kan knäppa alla kläder i garderoben!!!

    SvaraRadera
  5. Japp nu rullar det på igen.......tills nästa platå, suck

    SvaraRadera
  6. Äääääh, platåer är kul ;P

    ...de kan i alla fall reta gallfeber på en så att man gör något drastiskt. Som i sig ger bra resultat!

    SvaraRadera