torsdag 25 december 2008

Julklappar



Nu ska jag redovisa vad jag fick för julklappar. En av dem var hälsokalendern 2009. Det verkar mycket bra. Förutom en vanlig kalender fick den kolumner för motion och mat. Det finns sidor som tar upp vad man ska tänka på i kvartalet och även månadsvis. Träningstips och hur man övar upp sitt tänk på mat. Den verkar otroligt bra. Tack för den frugan.
Sedan fick vi en julklapp som är direkt en produkt av denna blogg. Både frugan och jag fick broddar från Apoteket. Frugan stod lite av ett frågetecken för hon hade inte följt den diskution som var om broddar för ett tag sedan. Det är ju så att det är väldigt sällan vi behöver broddar för att kunna gå promenader här. Givaren insåg det och skulle byta dem mot något annat. Givaren som läser bloggen ofta vad jag förstår hoppas inte tog illa upp av vår reaktion. Den var mest förvånad skulle jag tänka mig. Tanken var god.
Idag har jag sovit mest. Dels för att det blev lite sömn i natt och för att jag har huvudverk och lite feber. Alltså en härlig förkylning. Inga promenader idag. Får nu se om det träning på ITRIM i morgon om jag mår bättre.
Ha det görgött alla läsare.
Och JanJon Det är väldigt nära nu. Du och ni andra kan nog ta fram glasen för att fira snart :-)

1 kommentar:

  1. Vilken bra julklapp i hälsans tecken som dessutom räcker i ett helt år! Vilken bra fru du har :0)

    Brodd-klappen var väl bra? Vilken fin omtanke om er!!! Jag menar, tänk den dagen ni behöver dom!!!
    Kul att det var tackvare denna blogg... jag är ju den av oss osm förespråkar broddar- fast då bor jag mest norrut av oss oxå!

    SvaraRadera