fredag 26 december 2008

Riktig startbild


När NuJ kommenterade här nedan på julaftonsfotot sa hon att det var skillnat mot fotot från Italien. Nu har jag inte lagt ut något foto från Italien som jag var I precis innan jag startade pulverdieten.


Men här är det. Historien är att både frugan och jag fyllde år under den tiden vi var därnere. Frugan har också via sitt jobb lärt känna Anna som bor i Rom och vi har blivit kompisar med den familjen. Vi brukar åka dit en gång per år men nu dröjer det nog kanske ett tag innan vi åker igen. Detta kort är taget på min födelsedag tre dagar innan mitt nya liv började.

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Du är duktig som klarar av detta kring jul. Klarar du det nu, så klarar du det vilken tid som helst på året.
    Så du såg mig på Tanneforsgatan? Heja nästa gång! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna. Kul att du hittar hit.
    Jo det är lite skillnad*ler stort*

    Jag hade faktiskt ögonkontakt med dig på tanneforsgatan men vi stod och pratade med en kompis och du hade en konversation med din kompis. Då sticker inte jag från min kompis för att stanna dig och och säga hej. Nej någon hyfs får det väl vara. Och jag känner dig inte men vid något tillfälle om det passar så ska jag säga hej.

    SvaraRadera
  3. Ooops! Nog är det skillnad alltid! Tänk att man blir så förändrad när man går ner i vikt- både utseende mässigt och inuti!

    Tur att jag trixade till det med Italien så att vi alla fick se din Italien bild till slut :0)

    SvaraRadera
  4. Hmm i Italien gick vi inte upp ett gram. Fast det kanske beror på att vi gick så mycket när vi var där. Inuti har jag inte ändrats. Jag är nog samma person som förut men är nog lite nöjdare med vikten.

    Tack för dina härliga kommentarer. Alltid lika sporrande. Hoppas du har haft en bra dag.

    SvaraRadera