tisdag 9 december 2008

Onsdag vecka sju

94.5

Äntligen går det nedåt igen. Skönt.

Det är exakt tre veckor innan jag ska äta min första måltid. Någon frågade efter receptet och det ska jag fixa vartefter.

Jag går direkt till det positiva :)

Tre personer sa igår att jag hade gått ner i vikt. Man kan bara le stort. Först var det Gunnel som hejdade mig på morgonen. Sedan var det Rolle som stod och tittade på mig när jag kom gående mot honom och jag frågade vad det var. Han svarade med att jag nog tappade ett kilo på vägen :) Han tyckte det gått väldigt fort de senaste veckorna och det har det ju på utsidan fast vågen stått stilla.
Den tredje personen sa när vi gick hem från kören att jag har tunnat ur rejält. Som sagt är det sådant man lever på ett bra tag framöver.

Ha en bra dag alla för det ska jag ha :))

2 kommentarer:

  1. "Tunnat ur" gjorde att jag fick en bild i huvudet av hur du klättrar ur din stora kropp. Det är lite tidigt på morgonen... :)

    Se bara! Idag är vågarna snälla. Ibland ska man bara slappna av lite. En bra dag!

    SvaraRadera
  2. Slappna av är väl inte rätt ord men låta tiden ha sin gång kanske är mer riktigt, Vi får se hur det blir framöver.

    SvaraRadera