lördag 13 december 2008

Lördag em vecka 7

Idag har jag fått flera kommentarer att jag har gått ner i vikt. Det känns så d.......a bra att höra.

Jag har investerat i en ny skjorta som ska användas i morgon. Den sitter bra idag men frågan är hur den sitter nästa år ?

Den var nu inte dyr så det gör inget att få köpa ännu en ny. Jag har för mig sist att det är ca två storlekar kvar innan jag når min verkliga storlek om man nu kan kalla en idalvikt för verkliga.

Jag har dragit in på en tablett av min diabetesmedecin och jag har fortfarande bra värden. Jag kolla numer ofta för det är så roligt. Det gäller sedan när jag börjar äta mat att hålla de bra värdena och om jag gör det så funkar resten också.

3 kommentarer:

  1. Det är bara att höja glaset och skåla för den bedriften!!! Värdefullt som tusan...
    Bra jobbat!

    Den skjortan får väl gärna fladdra i vinden nästa år!?

    SvaraRadera
  2. Ja det får den. Jag har två storlekar kvar att gå ner. Från XL till M

    Det är bara att kämpa på.

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du kommer att behålla de bra värdena när du äter mat sen. Inga problem!

    Det är verkligen häftigt att symptomen drar sig tillbaka med viktminskning.

    SvaraRadera