måndag 1 december 2008

Måndag vecka sex

96.6

Helt otroligt. Det har gått fort både tidsmässigt och kilomässigt.
Nästan 16 kilo på fem veckor. Det är fantastiskt. Det är då man undrar varför man har väntat.

Nåja nu är jag hu här och det går bra. Ser att kroppen förändras. Det hänger betänkligt nu. Det är lite så man undrar hur man ser ut om tio kilo. Där ska jag vara i slutet av januari.......om jag sköter mig :-)

Snart ska jag sätt mig och formulera reglerna för mig efter pulvret. Jag börjar säkert på 2+2 en tid för att sedan gå på Lagat men långsamt. Jag antar att jag får öka träningen vart för att det ska ge effekt på vågen.

Jag tror att jag har många läsare av denna blogg som inte skriver någon kommentar. Ni kan väl skriva något om inte annat så bara namnet för att jag ska få veta det.

Just nu har jag HBP och Nu jädrar som stadiga kommenterare. Det är som om vi har en egen ITRIMkurs här. Så är det Annika en kompis ( kram på dig) och Haje som är släkt (kram på dig med ). Utöver det så har jag JanJohn som är min Coach på ITRIM. Honom får jag så mycket feedback av när jag tränar så att han skriver något är bara bonus.

Men ni övriga. Skriv gärna något. Ha en riktigt bra dag. Det ska jag ha :-)

6 kommentarer:

  1. Jag kommenterar, både här och hemma:-) Du är så duktig! Pussokram frugan

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, sorry glömde dig.
    Puss Puss
    Peter

    SvaraRadera
  3. Min besöksstatistik ser du säkert från minst 3 olika IP-adresser/platser. :)

    SvaraRadera
  4. Peter, jag läser din blogg! bara så du vet!

    SvaraRadera
  5. 16 kg på fem veckor är helt osannorligt bra! Hänger du med själv när du ser dig i spelglar/ skyltfönster mm?

    Vad tycker du är svårast att avvara?!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Nu vet jag ju att du antaglien inte alls läser här längre, men eftersom du ber om kommentarer så lämnar jag en iallafall! Jag håller också på med itrimpulvret nu o är sviinhungrig så jag sitter o googlar inspiration o läser igenom hela din viktresa. Det är jättekul o får mig att vilja bara bita ihop o köra vidare! Tack. Det är peppande!
    /Ulrika

    SvaraRadera