fredag 19 december 2008

Fredag vecka 8 Dagen efter kursdag

91.9

Det är alltid kul att få ändra kilosiffra. Det får en verkligen att göra ett litet jubelskutt.

Igår hade vi en kursträff igen. Fantastisk bra och rolig. Tiden går så fort när man är där. Det måste ju innebära att den är intressant och bra.

Jag fick mycket feedback från de övriga på kursen. Det känns otroligt bra att det nu verkligen syns på mig.

Var också på en körövning där jag inte hade träffat koristerna på länge och också hör fick jag veta att jag hade gått ner mycket. Tunnis var ett ord som kom ofta igår. Jag bara ler och njuter.

All detta positiva tar jag med mig för jag vet att jag kommer få kämpa mycket hårt framöver. Jag tror att januari kommer vara en prövningens månad.

Nu är det bara att kämpa på. En dag i sänder.

1 kommentar:

  1. Tycker också att det går fort på träffarna! Håller ni på i en timma ni med? Vi kan aldrig hålla tiden utan vi slutar alltid en kvart senare! Men så är vi en surrig grupp men! Fast underbart härliga!

    Njut av all positiv feedback som du får! Det är du väl värd! Kom bara ihåg att klappa in den ordentligt i dig så du inte bara skakar av dig dom!

    SvaraRadera