tisdag 9 december 2008

Tisdag vecka sju

95.0

Fortfarande still och det är första gången jag står still två dagar i rad. Mitt mål att komma under 90 kg till nyår verkar vara borta nu. Synd

Igår var verkligen en trög dag. Jag tränade på ITRIM och det var nog bästa stunden på hela dagen. Jag hade lite huvudvärk och var allmänt slö. Jag gjorde inte många knop igår kväll men lyckades ta mig i kragen och öva på några sånger som jag ska samöva med en kantor idag.

Igår fick jag se ansiktet på en av de bloggare som kommenterar här. Det är kul att se hur de ser ut som man har som viktkompisar här för man är ju allt lite nyfiken. Jag tackar Ellix för bilderna.

Nästa vecka har vi gruppträff igen. Det visar sig att jag kan missa den pga arbetet. Jag har fått chans att göra lita annat på em och det ett jobb som jag tycker är roligt. Det är synd på gruppen men nästa träff i januari undrar jag om de känner igen mig :-)

Tack alla för kommentarerna och Hejaropen. De är mycket värda just nu då jag står nästan still.

5 kommentarer:

  1. Ge inte upp, det ju faktiskt hela 2½ vecka kvar till nyår. Med den takten du håller verkar det inte alls omöjligt att komma ner till 90 till dess!! Heja, heja!

    SvaraRadera
  2. Jaha, det är platå-dags alltså. Det är tre veckor kvar till nyår men att gå ner 5 kilo, efter ditt viktras, är kanske optimistiskt. Men vi ÄR ju optimistiska. Jag håller tummarna!!! Fler pulspass och kvällspromenader :)

    SvaraRadera
  3. Ge upp. Inte jag inte men realist som jag är så inser jag fakta. Det är kroppen som bestämmer inte jag.

    Skitkul Annika att vi ska träffas Nyår. Får se om du ser någon skillnad sedan sist ;-)

    SvaraRadera
  4. ...OK. Jag håller faktiskt med dig. Det är bara löjligt att tro att det ska ske mirakel vid det här laget. Men du är härlig som inte surar!

    Vet att man ibland rasar i vikt just för ATT man slappnar av. Håller ändå tummarna. I smyg.

    SvaraRadera
  5. Hej hej! Här kommer en sen-kommentarare ;0)
    Har ju hunnit med att se att dagens vägning bjöd på en nedgång iallafall- så än en gång har vi lärt oss att det går ner och det står still... Det är när det går UPP vi behöver reagera...

    Du har ju verkligen rasar hur mycket som helst så det är naturligt att du ibland står still... Även om det inte är det kuligaste vi vet!!!

    SvaraRadera