lördag 6 december 2008

Idag blir det inte så mycket skrivet här då det kommer vara fullt hus av folk från melodifestivalklubben. Min fru är kontaktperson för regionen och de ska ha en träff. Eftersom jag inte delar deras intresse åker jag bort*ler*. Nu ska det röjas tills de kommer så huset ser bra ut till de kommer eller rättare sagt när ni läser det här. Jag har nämligen hittat hur man kan publicera inlägg utan att vara närvarande.

Jag mår kanon. Nu är det tre och halv vecka kvar innan nyår och det ska bli så härligt.
Frugan har hittat recept på kyckling som vi alla ska äta. Det blir bra. Jag äter nog inte så mycket men gott ska det bli. Det nästan rinner från munnen redan.

Kör hårt alla viktminskare och tänk på att hålla igen lite fast det är lördag :-))

2 kommentarer:

  1. Va ville du inte vara hemma!?! Jag som tyckte det lät så trevligt!

    Oj, vad är det för kyckling recept? Det är ju 10 dagar kvar tills det är min premiär middag och då hade även jag tänkt laga kyckling- kanske kan få lite inspiration av er!

    SvaraRadera
  2. Jag återkommer NuJ om recept. Det är inte jag som har hittat det:-)

    SvaraRadera