måndag 29 december 2008

Måndag v 10

89.2

Det är helt otroligt att jag går in i sista veckan nu. Igentligen skulle jag ha haft 7 dagar kvar men eftersom jag inte orkade stå över nyår också så börjar jag på nyårsafton med mat.

Det är alltså 2.5 dagar kvar. Mer om nyår senare.

Jag kan också säga att mitt sista inlägg kommer på nyårsafton och sedan blir det kanske en liten betraktelse på mitt sätt att äta första gången på 9.5 veckor från en kompis men sedan är det slut på denna blogg. Då har jag fullgjort mina pulverveckor med i ITRIM och det var det jag skulle förmedla med denna blogg.

Fast det kommer en fortsättning. Någon annanstans. Jag meddelar vidare på Nyår.
HBP hade redan sett det i min profil men jag tog bort den bloggen och startade om i en ny profil.
Jag håller som bäst med att finjustera den nu.

Det är härligt med kommentarer för enligt statistiken så var det 19 unika persson som var inne här igår och ett fåtal lämnade ett avtryck.

Det räcker med att säga hej.

Tacka alla som gjorde det.

9 kommentarer:

  1. Tack för Hej:et Haje. Fast du är en av dem om lägger en kommentar då och då. Det uppskattas. Nu gäller det att få alla andra att göra ett avtryck. Fast det verkar vara svårt.
    Peter

    SvaraRadera
  2. Hej hej!! Ja, du det där med kommentarer på bloggar är inte lätt. Jag skulle också önska lite mer kommentarer på min blogg, men jag är så glad för de jag ändå får!! Det är smällar man får ta när man visar upp sig för världen, att många läser utan att "ge sig till känna"...

    SvaraRadera
  3. Sista inlägget?! Jag höll på att tappa min bärbara i golvet... Men sedan kändes det bättre när jag läste vidare! Du får väl inte sluta blogga nu när vi lärt känna varandra!!! Jag vill verkligen fortsätta följa dig efter nyår med!

    Hur var er nyårsmeny?! Var det kyckling och visst var det ett recept utlovat här på bloggen?! :0)

    Vi har ännu inte spikat vår meny... Men tre rätters brukar det bli!

    Visst är det kul att så många hittar till sin blogg. Jag vet inte heller hur man kan få folk att lämna ett litet, litet avtryck...

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Aaaaaaaahhh! Det är RUGGIGT när 88-talet nu. Håller tummarna för att du får se dem redan imorgon.

    Hehe, så du tog bort den nya bloggen OCH bytte profil... Lurigt. Jag ser fram emot att få följa med på restan av resan.

    Om jag kommer ihåg det ska jag skriva ner vår nyårsmeny och lägga ut den. Champaaaaagnen hägrar. Jag kan nästan höra den bubbla i glaset redan.

    SvaraRadera
  5. Hej alla som kommenterar. NuJ eller ska jag säga A. Det var faktiskt lite meningen att du skulle få lite hicka. Men jag kommer fortsätta en period till. Ja du märker det när den nya kommer igång.

    Det där med recept är inte lätt för nu kanske det är ändrat. Jag ska kolla med köket vad som sägs därute.

    Kära bloggisar som lämnar ett avryck. Tack så hjärtligt för det.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Klart du ska fortsätta blogga! Jag vill ju gärna fortsätta följa dig i dina strävanden till ett sundare liv. Det ska bli kul att se hur du tänker dig ditt 2009.

    Jag är på arbetat för första gången på en vecka. Fast det varit lediga dagar är det MYCKET som är liggande. Så nu tänker jag köra hårt så det blir lite mindre i högarna.

    Det ska också bli spännande att få några nya recept!

    God fortsättning,

    Katarina

    SvaraRadera
  7. Hejsan

    Så skönt att du är inne i sista veckan :-) Önskar dig ett gott slut!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Hej Grymt jobbat!
    Jag är själv inne på vecka 6 nu med Itrim lcd och hade för 11 dagar sedan tappat 11 kg från 92-81 kg har vägning nu på fredag o hoppas på att vara under 80 kg :) lycka till i fortsättningen

    SvaraRadera