onsdag 10 december 2008

Onsdag em vecka sju

Så var det onsdag em och jag har faktiskt tränat puls fast jag inte hade tid. Det är bio som gäller ikväll och jag ska strax åka. Kan inte känna något negativt idag utan allt är bara bra.

Det mest positiva idag är, som coachen sa åt mig, att när jag kände mig lite nere och vågen stod still så kom det många stöttande kommentarer. Det är fantastiskt att ha så många goa bloggväner. Kram på er alla.

Något annat positivt är att de sista byxorna jag hade att få på mig nu går att knäppa men det är för mycket muffins över det hela för att kunna använda dem. Ja det är några som förstår vad jag menar eller hur HBP ;-)

Nu är det dags för Rallybrudar :-)

5 kommentarer:

  1. Härligt att du tränade ändå! Det hade ju varit enkelt att skylla på tidsbristen... men icket! Du har kommit långt! Belöning sen med bio- var den bra?

    Kul att du får höra så många fina kommentarer från din omgivning! Detsamma är det för mig! Det är sååå kul...

    SvaraRadera
  2. Hej NuJ Jo filmen var bra. Sådär härligt småmysig svenskt som det kan bli. Jag och polaren som gillar rally skrattade högt flera gånger och så det var verkligen en film i våran smak.

    Kommentarerna är guld värda.

    SvaraRadera
  3. Haha - visst är det raffigt med muffin-looken?! Jag har faktiskt på mig ett par jeans idag som är lite för mycket muffinkänsla än vad jag gillar. Men just nu känns det bra att känna att de spänner åt lite för mycket. Kan nypa mig i kanten istället för att gå loss på mina kolor. ...som jag gjorde igår! :o

    Det bara ramlade in chokladkola. Jag hade glömt hur fantastiska de är. Jag gör dem bara till jul och nu kom jag ihåg varför! Men alla är nu invikta i papper och undanstoppade i skåp så nu är det ingen fara längre. Det är momentet när de ska skäras och slås in som jag inte klarar.

    Bra att du gick och tränade! (Jag kom inte iväg för allt bakande och stökande. Gick en timmes promenad så det fick räcka)

    Heja heja!

    SvaraRadera
  4. Jag åt en chokladbar igår för första gången på länge. Den hade en tuch av kol i sig. Mmm vad gott. Jag förstår dig verkligen. Det är därför jag inte gör någon kola.

    SvaraRadera
  5. Mmmmmmmmmmmm kola! Vi har beslutat oss för att INTE göra kola iår! Min mamma var snäll och lagomt till jul ska hon skicka ett par kolor var till oss... Då får jag några tradion-kolor iallafall.

    SvaraRadera