lördag 20 december 2008

Lördag morgon vecka 8

91.2

Nä jag ska inte klaga. Det rullar på nu. Så jag hoppas att jag klarar mitt mål att nå under 90 till Nyår.

Det kommer bekräftelser hela tiden. Jag är sååå glad.

Igår jobbade jag mycket. Då upptäckte jag att det var svårt att hålla måltidsordningen. När jag skulle äta ca kl 17 så blev det halv 8 i stället. Tiden bara gick och sedan var arbetspasset slut.

Nu förstår jag dem som har ett intensivt arbete. Det är lätt att glömma. Jag skulle ha ett allarm som ljöd när det var dags. Bara som en påminnelse.

Idag på em så har jag lite oplanerad tid. Tänkte faktiskt att ta en lång promenad då.
Ha en skön lördag.

4 kommentarer:

  1. Njut av lugnet och ha en bra dag :-)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag. Kanske städa och gå en promenad. Fixa granen så det är klart till på tisdag kväll. Ja det finns lite och pyssla med. Men jag tar det lugnt. Finns inga måsten. Jag har lagt av med det.
    Hälsa alla

    SvaraRadera
  3. Jag har min "mat & sovklocka" som ringer inom mig- först tänkte jag ställa mobilen på alarm när det var dags att äta. Men i och med att jag bestämt mig så kom jag ändå ihåg det utan att ställa klockan. Ett litet tips är att testa mobil alarmet!

    91,2 det är helt otroligt vad det går undan för dig!

    Var promenaden skön? Vad har ni för väder? Snö? Slask?

    SvaraRadera
  4. Hej NuJ. Det är allt lite tyst utan dig och HBP som kommenterar.

    Promenaden blev i köpcentrumet istället.Vädret är 0 gradigt fast solen har lyst hela dagen. Snön smälte bort förra söndagen. Det var synd.

    Idag har jag slappat o tagit det lugnt.

    SvaraRadera