lördag 13 december 2008

Lördag vecka 7

93.4

Idag tar jag fram den virituella skumpan och skålar med alla bloggläsare. Varför?

Från 113 kilo till 75 som är min målvikt är det 38 kilo och nu har jag gjort hälften dvs 19 kilo.

Därför skålar jag med er kära läsare och en speciell skål till er som kommenterar och hejar på.

Ytterligare en extra skål till HBP och NuJ som är inne som skriver något varje dag. Ni ger den extra stöttningen för att klara alla fällor som finns i denna frossande värld och kanske speciellt just nu i december.

Dagens :-)
I går så sa två personer att jag hade gått ner i vikt. Ok de var båda släkt och syrran är ju en läsare av denna blogg så hon vill nog bara se hur jag såg ut.

Svägerskan jobbar jag med men hon sa att det syntes i ansiktet och halsen.
Kanske dags för en ny bild igen.

Ha en skön helg

6 kommentarer:

  1. Neeeeeej... inte 133 va? Det är 113 väl? :D

    Är lite morgontrött, men kände hur hjärnan gjorde överlagsräkning på överslagsräkning och fick fram 60. 60. 60. Stämmer inte. 60. 60. 60?

    Hur som helst så är du så OTROLIGT DUKTIG!!! 19 kilo borta. Klart att det syns! Bilder är alltid roligt :)

    Jag sveper min skumpa - tack för den - och ger mig ut i kylan nu. Lycka till med fortsättningen!

    SvaraRadera
  2. Tack HBP för rättelsen. Den är fixad nu.

    Vi har ca 10 cm snö och kallt. Det är jättefint. Synd att det ska bli milt igen.

    Tack för alla dina inlägg och hejarop.

    Vi hörs vidare

    SvaraRadera
  3. Skål på dig Pecka!!! Grattis till halva viktnedgången!! Och det syns verkligen på de kort som du lagt ut här. Ska bli kul att se dig "live" på nyårsafton.

    SvaraRadera
  4. S K Å Å Å Å Å Å Å Å Å Å L ! ! ! ! ! !
    Mmmm vilken GOD skumpa du hade valt!!!
    Helt fantastiskt att du gått ner så mycket! Jag räknade ut att jag gått ner 16 kg nu och jag har 25.5 kvar till 77 kg ( om nu det är min trivselvikt, det vet jag ju inte än. Men OM...) Så är det när man som jag har 41.5 kg att göra sig av med! Halvera mig själv, japp!
    Jag korkar upp min virtuella skumpa ungeför i nyårstid då jag borde ha nått min halvtid!

    Vad vi är duktiga alla vi som kämpar på med vår vikt!

    SvaraRadera
  5. Hej alla kommenterare och SKÅÅÅÅL på er.

    Jag mår hur bra som helst idag.

    Undrar om det går att bli onykter på virituell skumpa. Hick ;-)

    SvaraRadera
  6. Jaa jag tror det går! Iallafall känner jag mig små berusad... men så är det ju lucia å allt...

    SvaraRadera